måndag, juni 25, 2007

Västerbron

Avfärd inom kort. Flyger för att det är billigare. I alla fall för företaget. Inte för miljön och allt det där, men så är det. Dumt att inte hinna jobba på resan trots att det tar ungefär lika lång tid.

Skönt att komma iväg ett par dagar i alla fall. Även om jag inte riktigt vet hur veckan ser ut. Behöver ju jobba en del. Fattar inte hur folk har tid att vara lediga på riktigt. Hur går det till?

En öl blev fyra igår och städningen fuskades bort. Typiskt. Nu ska jag packa ner resterande prylar och dra mig. Om andan faller på så är ett textmeddelande eller ett samtal till mig helt klart ok. Eller kom för all del förbi Debaser Slussen efter konserterna imorgon. Jag och Daniel spelar skivor. Bränd skit ska jag spela. Får se hur det blir. Gratis är det i alla fall.

Inga kommentarer: