torsdag, juni 28, 2007

Given to the Rising







Varit i Stockholm sen i måndags. Häng ute i Gröndal med Otto, Anders och Stina och senast i Årsta med Emelie. Såg Neurosis i tisdags och spelade lite skivor. Bra gig, trots att det var långt, mest nya låtar och sjukt varmt. Jag stod och hörde fantastiskt bra. Till en början var det roligt på efterfesten också. Både Neurosis och Blonde Readhead var representerade. Spelandet utmynnade i sell-outs och dansgolv, vilket inte riktigt var vad jag ville en tisdag efter Neurosis. Tog en taxi hem till Gröndal och somnade samma sekund jag satte mig på sängen. Gårdagen blev sen frukost, sen in till stan för att träffa snällaste Karin och senare även Emelie. Vi hade tänkt gå på bio, men det blev några öl och sen hem för en mackbuffé hos Emelie. Rädisor, minigurkor, dansk ost och färskt bröd. Tröttnade tidigt trots de sex(!!!) katternas idoga underhållande. Kattungar må vara bland det sötaste som finns, men när tröttheten satte in kunde varken de fyra minikatterna eller Dylan Moran hålla mig vaken.

Inga kommentarer: