söndag, juni 10, 2007

Let's Get On With It!

Det känns som min rygg har blivit krokig. Skulle någon kunna tänka sig att räta ut den? Hör av dig i så fall. Det är inte akut, men det känns verkligen inte helt bra.

Fastnat framför datorn trots att jag hade tänkt mig skatetävlingar. Vet inte hur det blir med dem. Pallar inte riktigt cykla till Västra hamnen idag också. Det är sjukt varmt ute, men jag är hungrig, så det blir i alla fall en promenad till nån Konsum väldigt snart. Hoppas jag.

Letade efter förra Mastodon nyss, men hittade den inte (jag vet att allt blir mycket lättare om skivorna är i bokstavsordning, och det är egentligen meningen). Lyckades istället lokalisera en EP jag letat efter ett tag. Av ren glädje tänkte jag dela med mig av en låt från den.
"The Rvolutionary Politics of Dance" - An Albatross.

Inga kommentarer: