lördag, juni 02, 2007

Doubt/Hope








Glädjande nog så blev det en loppistripp till Arlöv idag med Henke. Scouterna som höll i den. Första som hände var att vi träffade Camilla och sötaste lilla semlan och jag blev charmad som vanligt av det lilla trollet. Efter en grovkoll i duggregnet var vi klara med skräpet och tog istället en sväng förbi Emmaus, Fyndbörsen och Två Kronor. De två senaste är Malmös motsvarighet till Skärholmens loppmarknad. På ett ungefär. Fyndade tre vinyler i Arlöv, en kassett med Primal Scream och en papegoja i balsaträ på Emmaus. Papegojan känns som det finaste fyndet. Helt galet färgglad. Jag ler varje gång jag ser den. Hittade The Adventures of Buttman på Fyndbörsen (tror den hette så), höll på att köpa den, men hindrade mig själv. Är nog inte så roligt att ge bort i present som jag gick för mig en stund. Även om titeln är hur rolig som helst så finns det nog inte så många som skrattar åt att få porr.

Inga kommentarer: