måndag, juni 04, 2007

The Carnival Is Dead and Gone



Pengarna tryter redan den här månaden. Vet inte riktigt hur det gick till, men det är något mer långsiktigt som drabbat mig. Förutom min livslånga oförmåga att hålla reda på de pengar jag får. Bra att jag har en liten hög med skivor att hålla mig sysselsatt med. Alla kanske inte får någon längre tid i spelaren, men jag har nog att göra ett par kvällar. Det är ett bra skivår. Ska se om jag får ur mig lite texter om dem också.

För övrigt, känns det inte som att den fulle dansken och den stoppade matchen får långt mycket mer utrymme i media än våldet kring G8-mötet?

Uppdatering: helt ovetenskapligt googlade jag bägge händelserna. Jag fick ungefär 111,000 träffar på min sökning efter g8-mötet, rostock och ungefär 519,000 vid sökning på sverige, danmark, em-kval, 2007. Vet inte hur många som handlade om våld. Det blev lite diffust att söka på.

1 kommentar:

Lisa sa...

good point.