fredag, januari 19, 2007

Spirits Rejoice

Det har blivit den 19 januari. Årsdagen för den här bloggen. Snart åker jag till Göteborg och P3 Guld igen. Snart börjar jag fundera på om tågen går.

Tanken var att jag skulle sammanfatta året nu såhär 116 postningar senare. Jag hade tänkt att jag här och nu skulle sammanfatta det jag varit med om under 2006.

Jag gillar att summera och sammanfatta. Oftast. Fast att göra det här, publikt på en blogg, vet jag inte om jag vill göra. Jag vet inte ens om jag kan.

En del saker vill jag inte ha ord på. Vill heller inte arkivera saker jag ser som pågående. Andra saker vill jag inte dela med mig av. Den som står mig närmast vet allt redan. Allt det bra och allt det dåliga. Det får räcka för nu.

Jag lovar att skriva något om året. Jag lovar. Men inte nu.

Inga kommentarer: