torsdag, januari 04, 2007

Here Comes The Waterworks

Titeln är från den nya Big Businesskivan. Visste inte ens att den redan fanns. Glad över att den gör det. Gillade verkligen den förra.

Jag kom sent till jobbet och gick tidigt. Mådde uselt efter de senaste dagarnas dåliga sömn. Nu sitter jag hemma framför datorn igen och tänkte att idag ska jag bara skriva om bra saker. Det finns gott om dem, och det gäller att bli positiv och glad inför dem. Det gäller att hitta fram till de där egentliga känslorna och inte låta skitsakerna lägga sig som en våt gammal kattfilt över det bra. Det får fan vara slut på det.

Bra saker idag (i alfabetisk ordning):

Anna i Malmö.
Kramar har ingen dött av. Snarare tvärtom.

Big Business nya.
Glad överraskning, tack Klas.

Humble Sunday alt. Sunday Songs (arbetstitlar).
Tsukimono och Viktor Sjöberg på min nya klubb den 28 januari.

iPod.
Mina sånger räddar mina morgnar.

1 kommentar:

girlsnitecrew sa...

hej mkl. tänk på att steso songs bor ovanpå klubben sunday songs i såna fall. hihi-kram.