söndag, februari 24, 2008

You Know You're Doing OK



Träffade vänner på dyrbrunch på konsthallen. Kul att ses, särskilt nu när de fått barn. Lite liten ännu, så hon blir ju roligare. Otrevlig personal och dåligt utbud tycker jag i övrigt. Blir inte några fler bruncher där.

Jag var inte mest sliten i sällskapet, fick ändå med mig de andra på en tur runt Hreinn Friðfinnssons utställning. Konceptkonsten var väl bra, men inte riktigt min grej. Gillade fotografierna bäst. Men så är jag rätt okunnig också.

Trött nu, har hyrt film. Tror inte det blir några musikdokumentärer idag. Födelsedagskalas, Full Pull på Jeriko och sen svartklubb blev det igår. Var hemma strax innan sex. Gick i alla fall upp skapligt så jag hoppas att jag kan sova i natt.

Jag är beredd att ge mig snart. Har inte orken. Fan.

Lyssnar på: "One Hundred Fifty-Five" - Ljudbilden & Piloten

Inga kommentarer: