lördag, februari 23, 2008

Cowboy Soundcheck



Lite sen igen. Ska vara borta om en halvtimme. I Kirseberg (ligger en bit härifrån). Så blir det om sängen är en boning fram till sen eftermiddag. Sitter och väntar på att håret ska torka efter badet så att jag kan sätta fart. Första glaset vin är upphällt och jag undrar såklart om jag ska orka med den här kvällen.

Efterfest till typ åtta i morse. Blir lätt så när festandet inte börjar förrän 23. Bra kalas för Tsukimono igår i alla fall. Och Cut City var bra som vanligt. Tråkigt förbisedda tycker jag. Det hela blev lite av en avslagen historia då peppen inte var den största i sällskapet, men kul var det likväl. Jag vill ju gärna att göteborgsgänget flyttar hit ner allihop. Då skulle allt bli så mycket roligare!

Ok, så kalas nu, sen vidare till Jeriko och Full Pull med Andreas Bertilsson & Tomas Öberg. Avslutning på MusicDoc. Kan nog bli skoj. Ska bara hinna med alltsammans också. På tal om att hinna. Det kanske är dags att sätta fart.

Lyssnar på: "Load Blown" - Black Dice

Inga kommentarer: