söndag, februari 17, 2008

Dusk Cloud



Funderar på om jag pallar ta mig ner på stan för film. Lyckades ju inte se den vi skulle se igår. Samtidigt känns det ganska bra att uggla inne, även om jag vet att det inte är helt nyttigt. Behöver verkligen inte göra av med mer pengar nu heller. Kostar ju nåt så fort jag går utanför dörren. Märkligt det där.

Gårdagen blev en rätt festlig heldagsgrej. Gick till butiken för att hänga lite. Spelade lite skivor, drack en del vin, sen gick vi vidare hem till David och Caroline för mer häng. Åt middag på Debaser och gick sen till Tempo. Inga fester, spelningar eller så. Bara massa vin, öl och vänner.

Lyssnar på: Voice of the Seven Woods. En skiva jag inte vet vad den heter för jag är så klantig att jag inte döpt den. Bra är den i alla fall.

Inga kommentarer: