tisdag, februari 12, 2008

You Can't Break A Broken Heart

Tröttare än trött. Hettar fortfarande i ansiktet. Tidigare idag blev jag glad av att dricka ett glas vin på fastande mage med en cigg i handen. Jag är fortfarande ok på fastande mage med mer vin i kroppen. Tror det finns sanning i Anders påståenden om mig som storrökare, vinfantast och kaffejunkie som ung. Nu tycker jag mest det är kul med några cigaretter ibland. Vinet och kaffet finns kvar. Hon jag pratade med under tiden jag började dricka är det inte.

Var nyss på spelning med Toxic Holocaust och Municipal Waste. Klasskillnad (som är hatordet från sportvärlden), men jag gillade bägge. Jag är inte 16, 19 eller 23 längre. Det vet jag, men att göra några rundor i piten vid 33 kan vara jobbigt. Det fattade jag idag. Trots att det bara var old school-snubbar; som i meningen gamla dudes. Synd att jag kom från jobb direkt. Fan att jag inte hade min kamera.

Fresten. Om några av er som läser pressen i Malmö; det finns ingen, jag säger INGEN stil som heter trash. THRASH METAL heter genren. Gilla den eller hata den. Det skiter jag verkligen i, men stava rätt! För i helvete, hur svårt är det att läsa det ni övrigt googlar?

Lyssnar på: "Where Has It Gone, All The Beautiful Music Of Our Grandparents? It Died With Them, That's Where It Went..." - Misophone.

Inga kommentarer: