lördag, februari 16, 2008

Free Like An Axe In a Tree

Jobbet, Rundgång, hem, Rundgång, Debaser, Inkonst, hem. Det var gårdagen. Taxi till jobbet, taxi hem från jobbet. Fy fan.

Entombed lät bra, men var inte så bra. Det verkade de flesta tycka. Men det var kul att det var så mycket folk! Galenskap. Metal i Malmö. Inkonst var lite avslaget. Jag ordade för mycket om vad jag tyckte om saker jag inte skulle ordat om, i alla fall inte där och då. Blev lite modfälld och försökte vara som de andra barnen, men lyckades inte riktigt. Har liksom med flit låtit bli att lära mig, varför skulle jag fixa det nu?

Hon den där åkte till Stockholm i morse. Ja, det verkar vara lämmeltåg dit. Anna åkte också. Skönt att hon den där åkte bort lite. Tror jag i alla fall.

Film ikväll. Funderar på att äta lite också. Hemmet ser ut som fan, men jag ska gå ifrån det istället för att ta reda på det. Alltid den allra bästa av lösningar.

Undrar lite över var onsdagen och torsdagen tog vägen, tror det var spelning i onsdags, och alla hjärtans dag i torsdags. Så var det nog. Det vill säga att jag var på Tias och King Creosote i onsdags och Debaser igen i förrgår. Med andra ord har jag varit där tisdag till och med fredag. Ska försöka hålla mig undan idag. Bara hämta upp mitt kort som blev kvar igår.

Lyssnar på: "Fake and Cheap" - Indian Jewelry

Inga kommentarer: