onsdag, juli 25, 2007

Tail at Prospect Peak





Hej. Idag har jag handlat en massa grejer för att det var lön. Massa snus, IKEA-grejer, whisky, en skiva med Racco-oo-oon och... inget mer tror jag. Köpte även en del öl efter tolv på konserten igår (under tiden These Arms are Snakes spelade). Vidare har jag sett lite av skåne, ett fik på landet och Neil On Impression på Café Revolt. Jag har även ätit broccoli och gorgonzola-pizza på Siciliana. Imorgon ska jag tvätta och åka hem till Strängnäs. Jag önskar just nu att alla dagar var roliga dagar. Dessutom undrar jag över folk som raderar inlägg på sina bloggar. Det har jag minsann aldrig gjort. Om ni undrar över varför alla bilder blir sämre och suddigare så kan jag säga att det inte är meningen (Neil On Impressions enda ljus var från projektorn). Hejdå.

Inga kommentarer: