måndag, juli 23, 2007

Kinky Afro

Skulle dra igång P4 åt mor att sova till. Fick inte igång skiten, men fick P3 att funka. Kompis Saras P3 Pop var igång, och det stod att det skulle bli Madchesterspecial. Höll på att trilla av stolen, men när jag väl satte igång radion efter veckor utan att ens fundera på radiokanalen så skulle det äntligen blir nåt jag verkligen ville lyssna på. Det var inte rätt program som annonserades, men det var juste ändå. Om jag lyckas nästa måndag kommer jag bli glad. Drunken Buffoons och några till har ju jobbat på gospeln ett bra tag. Skönt att fler vill. Läskigt fresten att en snubbe hängde ut lite för mycket vid DJ-båset (på ett skumt sätt) för att jag spelade Happy Mondays och Stone Roses i fredags. Mer info om den kvällen snart. Ska bara lägga in bilder.

P3 är förövrigt oftast ledsamt trist och till och med dåligt, sett till helheten. Jag tycker det är tråkigt. Många bra människor som jobbar där. Kunde vara hur bra som helst.

Sen uppdatering: programmen som går nu är repriser. Det sa jag aldrig.

Inga kommentarer: