måndag, juli 02, 2007

The Firing Of The Midnight Rain


Roskilde 2006. Fint väder, bra sällskap och mycket pepp.

Det verkar som att det kommer bli ett äventyr det här med Roskilde i år. Det är väl bara att bita ihop, men SMHI säger att 15 mm på ett dygn (som det ska regna onsdag, torsdag) är rikligt. Som jag förstår det. Rikligt är alltså mer än mycket. Hoppas jag läst fel. Skriv mig en rad om du vet nåt om sånt här. Danskarna skriver ut per dygn, och det verkar som att SMHI oftast redovisar per timme (men inte i fallet med 15 mm vilket förvirrar). Det ska regna 6 mm på fredag också. Bara sol på lördag, kanske söndag. Jaja. 2006 hade jag stundtals min bästa festival någonsin, så det får väl räknas in i paketet. Vi slipper ju tälta i år i alla fall.

DMI
SMHI

1 kommentar:

ptrkhmbrg sa...

Vafalls! Inget tält!? Sänk en High Commissioner för mig.