måndag, juli 16, 2007

Do It Right

Jag är peppad, stressad och lite nere. Allt på en och samma gång. Känner mig lite obalanserad. Saker jag måste ta hand om. Andra saker som jag inte kan göra nåt åt. Klubben kommer bli kul, det förutsätter jag. Måste bara lösa en massa saker innan dess. Saker jag inte gillar att göra. Städ, fix och don. Nån som har fyra madrasser att leverera hit?

Pank är jag tydligen också. Spelade mot öl häromdagen, mot mat på onsdag. Det kanske är det nya. På fredag ska jag visserligen få betalt, men då är det inte för själva spelandet. Fattar verkligen inte hur andra har råd att ha semester och gå ut (andra går ut hela tiden utan att ha semester, fattar jag inte heller hur man klarar av).

Stranden ikväll en sväng och sen en längre cykeltur. Stötte på lite folk ute, men kände inte för att tränga mig på. Lite samma visa som de senaste dagarna, känner att jag hänger lite väl mycket själv just nu. Har liksom ingen naturlig plats. Ingen verkar ha samma cykel som jag på sina dagar. De jag träffar mest har det verkligen inte. Sammansvetsat gäng som verkar gå ut mer än mig. Fattar inte hur de pallar.

Fler dödsfall i familjen fick jag rapport om idag. Känns inte bra.

Inga kommentarer: