söndag, juli 15, 2007

I Love Livin' in the City

Riktigt kul att spela skivor igår. Hade nog trott på mer folk, men det var ju inte det allra bästa vädret. Justa snubbar från Manchester spelade skivor inne på Debaser sen. Fick en timme till dans till dem när uteserveringen stängde. Lite pinsamt likt vad jag hört från franska DJ:er på sistone, komplett med "Killing In the Name Of...", men det var skoj i alla fall. Sen vidare till Vinylbaren där två vänner spelade skivor. Drack en öl och en gammel, sen vidare till Donau för frukostbröd och hem. Nu har jag så ont i nacke och rygg för att jag bar en miljard skivor igår, och snart måste jag göra om det. Fast åt andra hållet. Vill fika, men vet inte riktigt vem jag ska ringa. Blir i alla fall en kväll på soffan. Hoppas jag. Tror jag.

Inga kommentarer: