torsdag, januari 08, 2009

The Electric Proletariat Rides a Velvet Chariot

Klämde ur mig en version av min krönika till pressreleasen till "Grand Letdown", Scraps Of Tapes kommande. Den första var i flummigaste laget. Den andra var bättre, men kanske lite säljig.

Kul att få frågan, men sen ska det skrivas också. Tar alltid emot något, hur roligt det än känns innan eller efter. Skivan kommer i mars tror jag. Bra, helt klart ett steg framåt. För fans av Fireside och senare Mogwai är den given (jag säger det som nåt positivt, men det kanske är uppenbart).

Första dagen på jobbet igår. Lång dag med möten, så jag fick inte mycket tid till att lösa måsten. Hade tänkt gå dit tidigt idag, men somnade sent, och är fortfarande helt slut. Rätt vanligt såhär i början på säsongen visserligen. Vända på dygnet och allt sånt där kan ta tid.

Lyssnar på: "The Family Album" - An Albatross.

Inga kommentarer: