lördag, maj 12, 2007

Music Is Happiness







Torsdagen skulle bli vila inför gårdagen som skulle bli tuff. Det visste jag redan på förhand. Blev Rundgång för lite rolig gubbe med gitarr och sämsta noisegubben jag hört. Iron Bitchface kallade sig kanadensaren. Riktigt dåligt. Gick mitt i för att hinna till café Revolt och Smackdown. Blev bemött som en 14-åring av gubben på Statoil för att jag köpte en folköl och cigg. Antar att han är trött på punkare som hänger nere på Revolt. Smackdown var riktigt bra i alla fall. Köpte vinylen också. Äntligen. Peppad av att få se lite skrikig hardcore. Var ett tag sen. Hoppade i taxi direkt efter för att hinna Shout Out Louds på Debaser. Klev in fem i liststängning. Lyssnade inte så mycket på bandet, blev mer fotande till min idé jag hade om att blogga samma typ av bilder med mobilen (se nedanför). Fastnade lite med goda människor och gick hem alldeles för sent.

Inga kommentarer: