fredag, maj 18, 2007

Giving It To You





Lugnt sen i lördag. Eller i alla fall nästan. Blev spontanberusad igår. Tanken var en öl efter jobbet. Blev många och sent. Missade det som skulle göras idag. Även backupplanen gick i stöpet. Inte så farligt, hann med en fika/ett möte istället. Det var bra. Åt macka, drack kaffe och hängde ut lite också.

Ett minimum av gig den här veckan i alla fall. Fu Manchu (bara ok trots storpepp innan) och Black Lips (skitdåliga, riktigt usla) i lördags. Fria Konstellationen igår (bättre än väntat, rätt bra till och med). Skulle sett Sonic Syndicate idag, men de kunde ju aldrig sätta igång så jag gick hem istället då jag behövde packa inför imorgon. Drar ju iväg på All Tomorrows Parties. Blir kul tror jag. Butlins på Englands västkust. Englands svar på Smögen tror jag. Stugby och så. Kom just på att jag glömt packa badbraller. Kanske behöver det. Eller de shorts jag väljer att kalla för badbyxor.

Jag har velat åka på ATP i flera år, nu ska det äntligen bli av. Just nu är jag mest sugen på att sova och sen vara framme. Nä fresten, jag vill ju verkligen köra hyrbilen! Det är det jag ser mest fram emot imorgon. Det och att få se Mogwai igen.

Inga kommentarer: