söndag, maj 27, 2007

Midnight Swim






Debaser igår igen. Strul med lista, men kom in med orden "men han har ju varit här hela veckan, det är lugnt". Kändes sådär. Eller jag vet inte riktigt. Bra på nåt sätt. Sen säger bartendern bara minuter senare att jag verkar vara där oftare än han jobbar. Jaja. Så får det vara.

Lite folk när vi kom strax före elva. Riktigt dåligt faktiskt. En och en halv timme senare var det packat. Innan dess hann jag gå iväg och köpa grädde för att vi behövde hotshots. Håkan betalade för han ville bjuda Surkin och Para One på varsin. De gillade den och svepte. Håkan fick (såklart) den som en idiottjej i baren klämt en citronskiva på. För att hon fick vänta så länge (åtta hotshots) så tyckte hon att det var läge att sabba. Jag såg inte riktigt vem det var, men jag hade gärna krävt henne på lite pengar för det. Uselt gjort.

Dans, dans, dans i alla fall. En stund. Sen tog min analytiska ådra över, och jag gick hem. Kände inte riktigt för att vara drunken buffoon igår.

Inga kommentarer: