måndag, april 16, 2007

How A Resurrection Really Feels

Aah. Strosade idag. En av mina favoritsysslor, särskilt som själva strosandet i princip bara genomförs när jag mår på ett visst sätt; ett sätt som jag uppskattar. Helt enkelt känslan av att jag är mig själv.

Fick en kaffe på Banjo då Simris inte orkades med utan sällskap, vidare till ICA för inhandlande av en kasse mat, mest innehållande alla goda grejer som jag behövde till min alldeles egna tacobuffé. Fastnade på Möllan en halvtimme med några trevliga och bakfulla. Gick sen hem via videoaffären i samma makliga tempo. Väl här gjorde jag grym guacamole, åt toppentacos och såg på Flykten från New York med en annan trevlig.

Nu är klockan två och jag är faktiskt trött. Kanske har med den bra dagen att göra. Att jag kom ut på promenad, fick lite städat och diskat, och åt god mat och såg på bra film med skönt häng. Kanske har det också att göra med att jag är klar med mitt program som jag jobbat med i veckor. Nu är det andra grejer på gång, men inte lika avancerade och stressande.

Inga kommentarer: