söndag, april 08, 2007

A Crater To Cough In


Jag vet inte, men jag tror att jag ensam kan ha druckit så här mycket den här helgen. Kanske inte då, men det känns som att festen varat i ett år ungefär.

Blev ett rätt ljummet Rumble igår efter förfest i käppastan med trevligt folk och goda samtal (fast rätt äckliga). Efter några timmar och bevittnandet av ett halvt slagsmål på Inkonst troppade de flesta av, och jag blev kvar. Lite min melodi den här veckan känns det som. Som tur var blev det ingen efterfest utan bara en tur förbi Mido livs som har mina favoritöppettider på helgen: ALLTID ÖPPET. Lite fusk med termen, men de gav mig en macka, yoghurt och snuset som jag verkligen behövde. Såg Ellens talkshow på tv och somnade gott.

Nu ska jag tvätta lite mer kläder och kurera halsen. Borde stanna hemma idag, men det kan bli Inkonst idag igen. Två band som inte riktigt passar mig musikaliskt, men som innehåller människor som är bra. Hur det än blir så blir det nyktert och sänggång tidigt.

Inga kommentarer: