onsdag, april 04, 2007

Flag of Hate










Pallar inte lägga upp fler bilder än från söndag, måndag och tisdag. Torsdagens och fredagens bilder var visserligen bättre, men verkligen inte på bättre föremål. De jag lagt här är Band in Box, Jian, Celtic Frost, Kreator och Single Unit. Alla från håll, jag vet. Turist stylee.

Inget är som vanligt i ordning, och Siri och Douglas är knappt med, men jag har vanliga bilder också om nån vill se. Tror de blev något bättre.

Jag har haft det bra men slitigt. Sena nätter, lite sjukdom och tidiga morgnar. En del alkohol också. Men jag får skylla mig själv, jag försöker hitta mitt önskade liv. Det finns där ute någonstans. När jag ringer kvinnan som är en stor del av ekvationen säger jag fel saker bara. Så är det. Trist och dumt. Dessutom dövar jag sinnena för mycket för att vara i närheten av mitt något smartare jag.

Kul att träffa Are idag i alla fall. På riktigt. Och Göran. Och några till. Men vafan.

Inga kommentarer: