tisdag, oktober 24, 2006

It Will Make Sense

Precis framme i San Francisco. 25 timmar senare.

Att åka via Atlanta betydde följande: Till jobbet 07:00. Till Kastrup en timme senare. Väntan och häng på flygplatsen. Nio och en halv timme till Atlanta. En och en halv timme på flygplatsen utan att hinna med mer än en gigantisk fiskburgare vid gaten, för att sen sätt sig på nytt plan och åka fem och en halv timme till San Francisco. Väl framme hämtande av svindyr hyrbil och en kort resa med skitdålig GPS senare var vi vid hotellet.

Nu borde jag ringa en massa folk, men jag är glad över att jag surnade till och fick internet.

Jag såg bara två filmer på flyget: Devil Wears Prada. Skitfilm som får en att gråta över att vi inte kommit längre från de läskiga åttiotalsprodukter som Hollywood spottade ur sig under nämnt årtionde. Endast värd DVD-hyran på grund av att det bygger på en verklig historia. Cars. Pixarfilm som verkligen överaskade mig. Trodde den skulle vara skräp. Det enda dåliga var att den kvinnliga bilen blev alldeles till sig av machofasonerna från huvudrollsinnehavarbilen. Disney måste skärpa sig. Annars en väldigt bra film.

God natt.

Inga kommentarer: