lördag, oktober 28, 2006

The Beat

Sitter på ett café på Valencia. Tog det första jag hittade med trådlöst Internet. Lite lediga, men jag behövde mejla lite och det funkade inte på hotellet.

Henrik är på Amoeba, men jag ville gå runt i Mission lite själv så därför är jag här. Det är högsommar och jag är lite dagen efter. Ingen bra kombination. Frukosten på Jimmy's Restaurant på Mission St. gjorde inte saken bättre, men det var juste att gå dit. En riktig diner med dålig mat och blaskigt kaffe. Toppen. Ska enligt upppgift vara en av de få som finns kvar här.

Sjukt skumt att gå de 300 metrarna bort till Mezzanine och se CSS och ESG igår (ESG!!!). Future Pigeon öppnade, men jag fattar inte det här med vita män i SF som envisas med att spela reggae. CSS var riktigt bra och ESG var över alla förväntningar. Groovet, kvinnorna, kläderna! Galenskap. Se dem om du kan. Åk långt om det behövs.

Nu ska jag vidare.

Inga kommentarer: