torsdag, mars 09, 2006

Land of some other order

Har varit kvällsjobb den här veckan. Eller i alla fall tisdag, onsdag och ikväll. Var måndagen tog vägen vet jag knappt. Jo, såg It's all gone Pete Tong. Medioker film måste jag säga. Om jag varit med i den svängen mer hade det kanske haft ett större värde, men nu blev den en tämligen misslyckad mockumentary.

Har varit riktigt trött i omgångar, men idag känns det bättre. Stängde av klockan när den ringde i morse och sov till halv tolv istället. Skönt.

Försöker förbereda mogondagens intervju nu, men fick just veta att det strular med andra grejer så jag har svårt att koncentrera mig. Kommer bli jobb på tåget imorgon, jobb in i det sista. Efter nästa vecka tror jag det lugnar ner sig lite. Ska bli skönt med lite tid över till annat än saker som måste lösas på stört.

Men först: helg i Göteborg! iDEALfestival! Det ska bli riktigt kul (hoppas jag). Har inte kollat kontot bara. Blir lätt dyrt att åka iväg.

På söndag har vi bokat in Deltahead på Vinylbaren. Den här gången under namnet Eastern European Standard. Public Display of Affections andra kväll blir ju Volcano the Bear och Erik De Vahl. Väntar på svar från ett band till, om det blir nej så nöjer vi oss med två. Helt ok det med. Ville bara tvinga med det tredje någonstans.

Tidigare: "30th December 2004" - Birchville Cat Motel w Lee Ranaldo.
Nu: "Hex: Or Printing in the Infernal Method" - Earth
Sen: "Black One" - Sunn O)))

Inga kommentarer: