fredag, november 10, 2006

Love Comes To Me

Kom precis hem. Sen kväll idag igen, men det är det värt. Ligger nästan i fas med var jag borde vara just nu vad gäller jobbet. Tär lite på mig att vara mosig och köra långa pass, men jag tror det är värt det. Kan sluta lite tidigare imorgon. Skönt att göra det när det är fredagskväll.

Jobbade på flitigt, men under kvällen fattade jag till slut att jag står utan lokal till onsdag och blev lite tröttare. Vad hände med glädjen med att sätta upp shower, var det när allt blev styrt av så mycket lagar, regler och girighet? Det verkar inte som att jag kan sätta upp en vardagskonsert med ett bra, skivsläppande band som inte ens behöver PA. Kanske beror på okunskap och inkompetens, men det känns verkligen som att jag försökt.

Bonnie 'Prince' Billys senaste har till slut satt sig i alla fall. Den är riktigt bra. Lyssnat på den två och en halv gång idag. Kanske blir en gång till innan det är dags att sova, känns som det kan passa vädret, stämningen och humöret.

Fan. Det är verkligen toppar och dalar just nu. Med ganska snabba vändningar.

Inga kommentarer: