onsdag, februari 04, 2009

Tween My Lips

Ringde och bokade tid på Vårdcentralen i måndags. Fick komma och träffa Dr. Bengt vid tiotiden. Fem minuter och 150 kronor senare stod jag på gatan igen, utan någon riktig diagnos eller recept att hämta på Apoteket. Förnedrad och förvirrad gick jag till Konsum och köpte chokladmjölk, tunnbröd och ägg. Funderade ett tag på att läkarvetenskapen fortsätter sitta på sin höga häst och diktera sanningen utan att någon ifrågasätter, sen ledsnade jag på det också och gick hem för toppenfrukost och skräp-tv.

Sitter på jobbet idag för att lite smågrejer behöver fixas, ett inslag behöver ses över och ett möte behöver gås på. Sen är det hem till soffan igen. Får inte mycket annat gjort nu när jag är sjuk, men jag har laddat hem en del nytt, en del fått och annat snott.

Lyssnar på: Hård Cock Rock Disco rap med Food For Animals just nu, tolvorna med Mi Ami och kommande med Cut City, Alarma Man och Pterodactyl hemma. Mest. Ny samling med massa fint också.

Inga kommentarer: