tisdag, februari 17, 2009

Fins To Make Us More Fish Like

Tiden alltså. Den känns rätt knapp. Vet inte riktigt vad den går åt till. Jobbar bättre nu i alla fall, men kvällarna är comalika på grund av samma gamla virus. Somnade på soffan en timme under kvällen, kokat lite te och inser nu att det snart är dags för en ny dag. Märkligt.

Hann se Soundtrack Of Our Lives i fredags efter en vecka av slitsamt töcken. Om jag ska vara ärlig minns jag just nu inte så mycket av dagarna innan. Sountrack var i alla fall som vanligt högklassig underhållning, men peppen kom av sig något innan spelningen. Gjorde mitt bästa. Lördagen gav This Is Head och Crystal AntlersHigh Five. Antar att jag gillar den extra mycket för att jag jobbar med den, men jag tycker ofta att det är bra kvällar. Blev lite efterfest även om jag var riktigt trött. Gav bort "Jazz på svenska" till en av mina amerikanska gäster. Det gjorde jag rätt i.

I samma anda som jag nyss beskrev så har jag svårt att minnas vad jag lyssnat på den senaste veckan. De senaste dagarna har det blivit en del Ninjasonik på MySpace, Food For Animals och Alarma Mans nya. Det förstnämnda bandet är kanske mest roligt, men de två senare har gjort bra från sig på de senaste skivorna. Värt att kolla upp. Masshysteriskivan har gått några varv också.

eBayfyndade "Fins To Make Us More Fish Like" av Liars också. Ett vinylhål jag kände jag behövde fylla.

Inga kommentarer: