måndag, januari 21, 2008

Human Punk

Köpt ny kamera. Inte tagit några bilder. Inte köpt väska, och vågar inte använda utan. Den var för dyr.

P3 Guld som jag var på i helgen hade ju inte varit så mycket att plåta i alla fall. Eller det kanske är det jag borde gjort. Som vanligt är det lite svårt att minnas efterpartyt. Liksom bara två barer, en foajé, tusen pers och en miljard öl. Raffe utmärkte sig i alla fall. Det vet väl alla.

Har ju inte skrivit på ett tag. Då blir det klass 4 och: "mitt sommarlov". Jävligt trist, men så är det alltid. Punkt. Lovar att bli bättre. Skriva bättre, vara bättre. Ska ta bilder på fredag när vi har klubb med High Hats, Apa State Mental, DJ Manu War och DJ Ellvis som jag kan lägga upp. Blir roligt och mycket att fota.

I övrigt är det en massa saker som är åt helvete. Vill inte skriva nåt om det här. Inte just nu i alla fall. Det mesta av det har rasslat förbi mig den här gågna treveckorsperioden.

Lyssnar: Ólafur Arnalds, Bark, Bark Bark, "First Four Years" - Black Flag, "Debt Dept." - Excepter, Hüsker Dü (hela katalogen), Joy Division, "Distortion" - Magnetic Fields, Minor Threat, "The Crack" - The Ruts, Valgeir Sigurðsson, Yeasayer, Vampire Weekend...
Läser: "Who Killed Martin Hannett?" - Colin Sharp, senaste Mojo (ja, jag vet, sjukt otippat!).
Sett: "Control" och "Darjeeling Limited".

Inga kommentarer: