torsdag, februari 09, 2006

Kids equal dead

Köpte ny telefon. Tänkte inte använda Walkmanfunktionen, finns ingen poäng. Jag är nöjd med min bärbara cd. Naturligtvis kunde jag inte låta bli att prova i alla fall, i synnerhet när jag vill ha en riktig låt som ringsignal. Problemet är bara att jag inte fattar något! Inget funkar som det ska. Mac + Mikael + världens enklaste program = katastrof. Nu funkar det i alla fall. Tack vare: http://www.kaisakura.com/dreamsicle.html

Var på Arab Strap i måndags. Det var som vanligt ungefär, fast lite mer måndag. Jag gillar ju gubbjävlarna så det var ingen tvekan om att gå. Efter var det nån snubbe + kompisar i Vinylbaren som körde under namnet Culture in Momorian (tror jag). Inte helt illa.

Nya skivor? Njae, vet inte vad jag lyssnar på just nu. The Ladies var ganska bra, en snubbe från Pinback och en från Hella. Det låter precis som du tror. Annars vet jag inte.

En låt med The Drips var allt som krävdes för att jag skulle bli glad(are) igår eftermiddags.

Massa spännande som händer just nu, men jag hinner inte skriva. Får återkomma.

Inga kommentarer: