fredag, februari 03, 2006

The great destroyer

Har inte hittat till de formulerade orden än. Jag kan i alla fall säga att jag hjälp till att göra mitt liv jobbigare för att det kanske ska bli bättre så småningom. Om jag gjort rätt återstår att se. Det finns ljusglimtar. Det finns vänner. Det är bara att hoppas.

Vet inte vad man lyssnar på när det är så här. Blivit allt från At the Gates till Atmosphere. Flera skivor Low visserligen. Men jag vet inte. Vill jag höra om andras elände för att må bättre? Nej, jag tror inte det.

Sömnen är inte vad den borde så jag har inte så mycket koll på dagar just nu. Hunnit gå på en konsert i alla fall, Atmosphere med rockkomp. Lite konstigt, ganska bra. Ikväll blir det Johnossi. Inte för att jag är nåt fan utan snarare för att jag vill gå ut och för att jag vill hänga lite med ARS.

Imorgon kommer kompis Klas och hälsar på. Får se om vi kan gå på samma ställe, han ska på Death Cab och jag på Inkonst för några åtaganden. Det löser sig säkert.

Igår brände jag tusen skivor (ungefär). Nu ska jag klippa flyers.

Klubben har en blogg: http://www.publicdisplayofaffection.blogspot.com

Nu: LCD Soundsystem (av nån jävla anledning).

Inga kommentarer: