torsdag, januari 19, 2006

Sen kväll igen

Det verkar som att jag blivit fast i rutinen med sena nätter. Hoppas det går över snart. Jag är ingen morgonmänniska men det kan vara bra att vara på jobbet innan elva. Visserligen mejlar jag mängder jobb på kvällarna, men det räknas inte riktigt.

Läste just en blog jag snubblat över som är skriven av en vän till en vän till mig. Det känns lite konstigt, men den är mer publik än de flesta. Det är i vilket fall lite konstigt att läsa om någon man känner lite grann genom en människa jag inte känner alls.

Hittade en skiva med Volcano! från Chicago idag. Kändes lite udda då jag fick senaste med Volcano the Bear igår. Mycket med vulkaner. Kanske skulle hyra Joe och Vulkanen för att göra det här till nån form av egen hemmatrend.

Lyssnar på Animal Collectives "Here Comes the Indian" och funderar på det här med P3 Guld. Jag har lite svårt för att möta en rad olika människor man vill prata med allihop. Helst en och en. Blir väl det eviga (och rätt dryga) flängandet mellan olika grupper tills man inser att man skulle lierat sig med några för att få skoj.

Nya vänner efter 30 är lite läskigt.

Läser "Hot Water Music" av Bukowski. Säga vad man vill, men den mannen kunde skriva.

Inga kommentarer: