fredag, mars 02, 2007

Rock/Off!






(Hon på bilden håller inte för öronen, hon pratar i sin telefon samtidigt som bandet spelar riktigt högt mindre än fem meter därifrån. Måste ses som en bedrift på nåt sätt).

Hade Hidden Hand på Rundgång igår. Riktigt bra spelning med MoHa!. Lite trist att det inte kom mer än en handfull personer. Vi var kanske 20 pers i butiken. Det hände visserligen en hel del i stan, men lite segt att det inte kommer folk när ett så bra band som MoHa! ställer upp och spelar gratis. Måste kanske göra mer än MySpace:a och sms:a.

Gjorde klart mitt första program idag. Blev ok. Var trött efter igår, men det var sista passet. Nu ska jag sätta fart och få ordning på nästa program. Åker ju till Austin, Texas och South By Southwest redan nästa tisdag. Det ska bli kul och mängder med jobb. Bara hoppas jag hinner se några av favoritbanden som spelar. Annars är peppen rätt stort på festivalen efter. Vi ska ju åka och vara lediga på ATP vs. the Fans i Butlins, England. Två drömfestivaler inom ett par månader. Undrar hur resten av sommaren blir.

2 kommentarer:

girlsnitecrew sa...

glöm inte hur jävla bra du är som sätter upp bra gratis spelningar. trots att folk inte dyker upp.

Vs. sa...

hehe. läste den här kommentaren nu. låter som att det aldrig kommer någon på mina spelningar, det gör det ju. men jag tar det som att du tycker jag gör nåt bra. inte trots att...