torsdag, mars 08, 2007

The Crops That You Tend

Har precis lyssnat på låten från nya Badgerlore som jag och Henrik sjöng med på hemma hos Tom Carter i höstas. Det är inte direkt tydligt att vi är med där i mixen, men lite roligt är det ändå. Bra skiva i alla fall. jag gillar den. Skulle kanske inte rekommendera den till stressade refrängmänniskor eller till farfar i julklapp, men för den som klarar av lite folkig och skev smygdrone så är den fin. Nästan så att jag längtar efter en rejäl förkylning för att kunna riktigt varva ner till skivan (som alltså heter "We Are All Hopeful Farmers, We Are All Scared Rabbits" om det var någon som undrade).

Har några bilder från Alinaspelningen igår jag tänkt lägga upp, men jag tror jag behöver gå och sova. Får bli en annan dag eller inte alls. Jag vet inte.

Texas runt hörnet och Weeping Willows på reprisbingo på TV. Galet säger jag. Galet.

Inga kommentarer: