tisdag, februari 20, 2007

Do You Compute

Min dator vill inte prata med min telefon. Därför inga bilder på ett tag. Jag vill inte prata högt. Därför inga inlägg på ett tag. Kollar dessutom på det jag publicerat tidigare, och det ser för djävligt ut på PC. Alltså, det har säkert med min kompetens att göra (eller det har det såklart), men just nu skyller jag ifrån mig.

Det är mest jobb, jobb, jobb just nu. Det berättar jag inte så mycket om. Inte här. Dessutom inget att gnälla över. Allt som är jobbigt med jobbet beror på att jag inte gjort vad jag borde tidigare. Jag vet hur det ska planeras och utföras, jag har bara inte gjort tillräckligt. Jag har inte varit tillräckligt smart.

Pengarna är slut också. Mer pengar än jag hade. Eller såhär, jag gjorde av med pengar jag hade hoppats på att spara. Visserligen kände jag mig riktigt snygg för en kväll på grund av att jag spenderade en del, men jag vet inte om det var värt det. Kanske hade det varit det om jag inte tagit den där förbannade bilden på mig själv den där kvällen. Den där som visade att jag inte var riktigt så snygg som jag kände mig. Kanske var det El Condor som gjorde mig snygg just där och då.

Uppdatering: sen sist jag skrev har jag har druckit vin på ett kafé som var ett kontor som var en replokal, druckit en halv liter pastis som påbörjades i en skivaffär, sett på dålig reggae alldeles för berusad och pratat något osammanhängande med människor jag halvkänner. Jag har sett en film om rökningslobbyism och jag har haft klubb och spelat lite för tråkig musik för mitt eget bästa strax före någon ylade så att en drös människor gick. Jag har dessutom spelat ohälsosamt mycket Panda Bear och känt en del saknad.

Inga kommentarer: