torsdag, augusti 06, 2009

Random



20 random på min iTunes. Idén snodd från Patrik Wirén.

Matti ByeMotvind
BathoryPace 'till Death
O.S.TWatisnu
The Icarus Line - Commited To Extinction
The Samuel Jackson Five - If You Show Off The Milk, Who's Gonna Buy The Cow
The Icarus LineSlayer
The BronxCobra Lucha
Kania TifferGet Flunky
Mariachi El BronxQuinceniera
TroubleManic Frustration

Hans Appelqvist
– # 15
PonytailDie Allman Bruder
OCSI'm Coming Home
This Will Destroy YouLeather Wings
Raccoo-Oo-OonFangs and Arrows
Miles DavisFreddie Freeloader
PJ HarveyTo Talk to You
The BellNothing Is Logical
SoulsaversWise Blood
WavvesCalifornia Goths

Riktigt märkligt det här. Två med Icarus Line, båda från samma skiva, två med The Bronx. Två från Malmö. Sen en konstig tysk-klingande dansdänga som jag aldrig hört förut… Högst märkligt. 16247 titlar (även om en hel del är dubletter efter nån mishap jag inte rett ut än...). Slumpen gav ändå dugligt resultat. Finns en del skräp som ligger där.

5 bonus då, bara för att. Kan verkligen inte hålla mig.

Six Organs Of Admittance
Strangled Road
The Creeping NobodiesFollow
The WitchOld Trap Line
FlipperWay Of the World
Reagan YouthJesus Was a Communist

Såja. Där har vi det. 25 låtar som talar om vem jag är. Helt uppenbart sant.

Inga kommentarer: